Leijona ja lammas. [[Uusi kuva 24.6 ]]

Valvojat: Trillin, Lene

Mainos

Re: Leijona ja lammas. [[Uusi kuva 2.5 ]]

ViestiKirjoittaja Lene » Su Kesä 07, 2009 8:32 pm

Oi, aivan mahtava tuo uusi Leijona&Lammas-kuva! Leijonan ilme oli ihanan rakastunut, hellä ja ehkä vähän suojelevankin näköinen (osuvaa!), mutta samalla taas karmaisevat kynnet korosti sitä, kuinka helposti leijona voisi raadella pikku-lampaan palasiksi. Tosi onnistunut siis oli, kuvastaa hyvin Edward/Bella-suhdetta. Leijonan harja oli muuten aivan upea, näytti siltä että siinä olis kestänyt kauan. Ne oli niin tasaisesti ja huolellisesti tehty. Tassut olit saanut myös pelottavan aidon näköiseksi. Hui. Siis koko kuvahan oli upea, mutta leijona kuitenkin vei aluksi sen kaiken huomion. Värit ehkä teki sen.

En nyt osaa sen rakentavammin sanoa, päätin kuitenkin kommentoida jotta tietäisit että minä tykkään ja ihailen hirveästi näitä sun töitäsi. Ne on kaikki aivan upeita ja hyvin onnistuneita ^^
Lene

Re: Leijona ja lammas. [[Uusi kuva 2.5 ]]

ViestiKirjoittaja TigerEye » Su Kesä 07, 2009 9:12 pm

Lene kirjoitti:Oi, aivan mahtava tuo uusi Leijona&Lammas-kuva! Leijonan ilme oli ihanan rakastunut, hellä ja ehkä vähän suojelevankin näköinen (osuvaa!), mutta samalla taas karmaisevat kynnet korosti sitä, kuinka helposti leijona voisi raadella pikku-lampaan palasiksi. Tosi onnistunut siis oli, kuvastaa hyvin Edward/Bella-suhdetta. Leijonan harja oli muuten aivan upea, näytti siltä että siinä olis kestänyt kauan. Ne oli niin tasaisesti ja huolellisesti tehty. Tassut olit saanut myös pelottavan aidon näköiseksi. Hui. Siis koko kuvahan oli upea, mutta leijona kuitenkin vei aluksi sen kaiken huomion. Värit ehkä teki sen.

En nyt osaa sen rakentavammin sanoa, päätin kuitenkin kommentoida jotta tietäisit että minä tykkään ja ihailen hirveästi näitä sun töitäsi. Ne on kaikki aivan upeita ja hyvin onnistuneita ^^

Kiitti! :D Tossa leijonassa tosiaan kesti kauan. En itse tiennytkään, että toi kuva
olisi noin osuva. ^^
There's no god for everyone...
TigerEye

Re: Leijona ja lammas. [[Uusi kuva 24.6 ]]

ViestiKirjoittaja Heidie » To Heinä 30, 2009 8:58 pm

Tosi mahtavia piirustuksia, siis kerrassaan tosi upeita. Tykkäsin kovasti ^^ Leijona ja lammas - kuva oli ehkä paras noista. vau =)
Mä suljen silmät ja tiedän
sä oot mun lähellä
en huomista enää pelkää
kun suojaasi mä jään
Heidie

ViestiKirjoittaja TigerEye » Su Elo 02, 2009 10:42 pm

Heidie kirjoitti:Tosi mahtavia piirustuksia, siis kerrassaan tosi upeita. Tykkäsin kovasti ^^ Leijona ja lammas - kuva oli ehkä paras noista. vau =)

Paljon kiitoksia ^^
There's no god for everyone...
TigerEye

ViestiKirjoittaja LunaTheMoon » Pe Tammi 15, 2010 6:09 pm

Ihania! Suosikkini oli erityisesti se Leijona&Lammas. Olet tosi taitava! Osaisinpa mäkin piirtää noin...
LunaTheMoon

ViestiKirjoittaja Kinuski » Ti Helmi 02, 2010 3:11 pm

Jep! Ihan kerta kaikkiaan fantastista!!! :D
Kinuski <3
Kinuski

Edellinen

Mainos

Paluu Fanitaide