K-18 ficit

Valvojat: Trillin, Lene

K-18 ficit, Mitä mieltä?

Sallitaan
7
70%
Kielletään
0
Ei ääniä
Perustetaan oma suljettu osasto
2
20%
En osaa sanoa
1
10%

Ääniä yhteensä : 10

Mainos

K-18 ficit

ViestiKirjoittaja Satu » Pe Heinä 02, 2010 10:58 pm

Olen miettinyt tätä asiaa tyyliin niin kauan kuin foorumi on ollut pystyssä. Nyt vihdoin otan itseäni niskasta kiinni ja laitan asian keskusteluun. Eli:

K-18 ficit. Tällä hetkellä niiden postaaminen on sallittua. Pitäisikö ne kieltää?
Miten asia on muilla foorumeilla, joilla liikutte? Minä en ole tässä hirveän asiantunteva.

PItäisikö nämä sallia ja luottaa varoituksiin? Pitäisikö ne kieltää? Pitäisikö näille ficeille olla suljettu osasto, joihin vain täysi-ikäisillä on pääsy? (Voihan iän tietenkin valehdella, mutta olisi näin jotain suojaa kun suurin osa ei kuitenkaan tekisi niin.)

Mielipiteitä kitoos! (:
---
Satu
Ylläpitäjä

Re: K-18 ficit

ViestiKirjoittaja ftw » La Heinä 03, 2010 12:06 am

Oon ehkä jäävi vastaamaan kun olen täysi-ikäinen..

Mut mun mielestä niitä saa julkasta, eihän me kenenkään äitejä täällä olla (tai mistä minä tiedän) ja jos joku kokee asiakseen lukea jotai pg-matskua ni antaa palaa! Ei oo foorumilaisten homma pitää kiinni toisten siveydestä tai jostain väkivallattomuudesta, jokainen tekee omat päätöksensä ja jos ala-ikäisten vanhempia rupeaa hirvittämään, niin eiköhän se ole niiden vanhempien homma katsoa missä se ipana menee (mä tosin ekana opettelin tyhjentämää sivuhistorian kun netti meille tuli). Enkä mä jaksa ymmärtää, miten joku ficci vois kauheesti vahingoittaa jotain?

Jos taas ei halua lukea pg juttuja niin ei lue, jos niissä on se k-18 ni jokainen vähääkään älyä omaava tietää suunnilleen, että se sisältää joka silkkaa seksiä tai karmeeta väkivaltaa.

Toisin sanoen, mua ne ei haittaa ja jos joku haluaa tänne sellasen kirjottaa niin ollos hyvä vaan. Ihan omaa päätään saa jokainen käyttää mitä lukee ja mistäkin..

Jep, ei mulla muuta :D mitään järkevää ei saa sanottua enää klo. 22 jälkeen..
You think I'm pretty
without any make-up on
you think I'm funny
when I tell the puch line wrong
ftw

ViestiKirjoittaja Satu » La Heinä 03, 2010 12:39 pm

Kiitos kommentista, ftw! ♥
Minä olen tässä asiassa niin kahtia jakautunut persoona, että vaihdan mielipidettä kolme kertaa sekunnissa.

Ja nyt vasta älysin että tähänhän voisi pistää pystyyn äänestyksenkin! Toimintaa.
---
Satu
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sca » La Heinä 03, 2010 6:57 pm

Mun mielestä täällä niitä saa olla, vaikken nyt itse niitä ihan niin kauheasti enää lue, niin en niissä mitään pahaakaan näe ^^ Jos haluaa lukea, niin saa rauhassa lukea, ja jos ei halua, niin voi jättää lukematta. Mulla ei nyt mitään mullistavaa pointtia tässä viestissä oo, hehe, kunhan vaan mielipiteeni ilmaisen =D

Mmm ja joo, se olisi tietysti esim vähän eri asia jos vaikka foorumin ylläpitäjä olisi alaikäinen, koska silloin se olisi vähän jännä jos foorumilla kummiskin olisi kaikkea K-18-matskua. Mutta joo siis, mun mielestä ne K-18-ficitkin saavat täällä ihan rauhassa olla.
Ylinouseva kvartti on perkeleestä
Rankempi rokki on perkeleestä
Rummut ja haitarit perkeleestä
Euroviisut on perkeleestä
Sca

ViestiKirjoittaja Satu » La Heinä 03, 2010 8:15 pm

Kiva, Sca, kun kerroit mielipiteesi! ^^
---
Satu
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja feiarth » Ma Heinä 19, 2010 10:50 pm

No eihän niitä nyt ainakaan ole järkeä kieltää, kun meitä vanhuksia on kuitenkin niin paljon : D Ei sillä, että olisin edes pitkään aikaan lukenut yhtä ainoaa fikkiä, saati sitten näin kovilla k-merkinnöillä, mutta eniveis. Olen kyllä toisaalta sitä mieltä, että niille vois laittaa oman, suljetun alueen. Kyllähän sinne voi sitten pyytää pääsyä jos huvittaa, mutta kukaan ei vahingossa ainakaan erehtyis niitä lukemaan.

Mutta miten tiukka tämä valvonta sitten olis? Eihän se tosiaan ole meidän vastuulla vahtia muita foorumilaisia, mutta jos on julkistanut iäkseen foorumilla 13 v., en itse päästäisi ko alueelle seikkailemaan, mutta olenkin tällainen pirullinen täti (:
"Well I never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me"
feiarth

ViestiKirjoittaja Satu » Ti Heinä 20, 2010 12:43 pm

Oi fei, aika mahtisti kiteytetty kommentti. (xD)

Olen kyllä itse tällä hetkellä kallistumassa tuolle suljetulle osastolle. ('Suljettu osasto' heh.) Ihan sen takia että foorumimme säännöissäkin lukee, ettei materiaalia joka ei sovi alaikäisille. (Viisasta. Itse olen ollut kirjoittamassa sääntöjä..) Juuri se ettei sitten vahingossa erehtyisi lukemaan.

En mitään supertarkkaa natsivalvontaa kuitenkaan kannata, jossa pitää lähettää kopiot passista todistaakseen ikänsä. xD

Taidanpa ryhtyä tuumasta toimeen ja kokeilla tuota 'suljettua osastoa'. (Ei vitsi, tosta saa aina naurut. :D )
---
Satu
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Satu » Ti Heinä 20, 2010 12:59 pm

Vaikka teinkin nyt tuon osaston, niin tänne voi ja saa ja pitää edelleen kertoa mielipiteitään. (:
---
Satu
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja feiarth » Ke Heinä 21, 2010 10:00 pm

Satu kirjoitti:En mitään supertarkkaa natsivalvontaa kuitenkaan kannata, jossa pitää lähettää kopiot passista todistaakseen ikänsä. xD

Hei miks missään ei koskaan oo tätä natsimeininkiä? Tahtoisin pistää nahkaruoskan viuhumaan ja käännyttää alaikäiset lennosta : D Suljetulle osastolle pääsee vaan harvat ja "valitut" xD Voi voi, että suljetulle osastolle. Olet oikeassa, se on huvittavaa. Ei mutta, tää meni ihan offailuksi, anteeksi : D
"Well I never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me"
feiarth

Mainos

Paluu Fan Fiction