Parasta syksyssä?

Valvojat: Adene, feiarth

Mainos

Re: Parasta syksyssä?

ViestiKirjoittaja Heidie » La Loka 24, 2009 2:45 pm

Syksy ei ole oikein minun mieleeni, mutta synkästä vuodenajasta huolimatta ne syksyn värit on jotenkin niin piristäviä ja ihania. Näinä aikoina olen yhtäkkiä alkanut kiinnostumaan maalaamisesta, sillä pidän väreistä ja niiden sekoittelemisesta. Se on rentouttavaa.

Sade. Monet muutkin ovat ilmeisesti maininneet sen. En tykkää olla kyllä hetkeäkään sateessa, sillä tukkani kastuu ja kampaus menee pilalle, mutta sateen aikana on kiva olla vain sisällä, katsoa ikkunasta ja kuunnella sateen ääntä.

Syksyssä on myös kivaa se, että silloin ilmestyy monia uusia albumeja ja elokuvia.
Mä suljen silmät ja tiedän
sä oot mun lähellä
en huomista enää pelkää
kun suojaasi mä jään
Heidie

ViestiKirjoittaja jadenka » Ke Marras 04, 2009 9:29 pm

Villaneuleet
Olen tosiasiassa varsinainen kuumakalle, mutta osaan myös olla vilukissa. Syksyisin on ihana heittää neule päälle kun lähtee aamulla opiskelemaan. Mutta ala jota opiskelen velvoittaa sen pois oton, niin kuuma tulee kun sitä pitää päällä. Tähän lisään sivussa vielä baskerit/pipot. Ahdistavan kuumia, mutta ihania.

Värit
Voi niitä kaikkia värejä. Minun mielestäni kauneinta on vaahteranlehdet ja niitä meidän pihalta todellakin löytyy.

Sade
Sadetta on rentouttavaa katsella ja kesäisin siinä on kiva hyppiä. Jos on omalla pihalla siis. Siitä saa inspiraatiota myös moneen asiaan.

Metsä
Rakastan metsää aina, mutta syksyisin siellä tuoksuu ehkä parhaimmalta. Mikään ei ole parempaa kuin olla oman murun (koira) kanssa metsässä vain istuskelemassa kalliolla tai kivellä :).
Vampires are always in some kind of trouble. I prefer to be in it with you. -Bill, True Blood
jadenka

ViestiKirjoittaja Anrica » Ti Marras 24, 2009 9:58 am

Vesisade ja värit <3

Emmä oikein muuta osaa keksiä. Noi tulee syksystä ensimmäisenä mieleen. Varsinkin puusta pudonneet lehdet ku ne peittää maata. Ah. Rakastan syksyä yhtä paljon ku kevättä, lempivuodenaikojani.
Anrica

ViestiKirjoittaja jadenka » To Heinä 29, 2010 11:57 pm

Luonto
Rakastan syksyllä luontoa ja sen kauniita värejä. Olen muutenkin tällainen metsä-tyttö, niin metsässä tuoksuu niin mahtavalta ja vieläpä syksyisen sateen jäljiltä siellä on niin raikasta! Valokuvaaminen on myös syksyllä erittäin antoisaa. :)

Kynttilät
Syksyllä saa laittaa pihalle kymmeniä erilaisia lyhtyjä palamaan ja sisälle reilusti kynttilöitä. Ne rauhoittaa ja luo tunnelmaa.

Vaatteet
Saa käyttää kaikenlaisia ihania vaatteita ja suosia kerrospukeutumisia. Lapasia, säärystimiä, neuleita, huiveja, pipoja, huppareita yms.!

HUPS. En kattonut että olen vastannut tähän jo aikaisemmin.. :D Voi himpskutti mua hölmöä. Satu saa poistaa, anteeksi :roll: !
Vampires are always in some kind of trouble. I prefer to be in it with you. -Bill, True Blood
jadenka

ViestiKirjoittaja Satu » Su Elo 01, 2010 7:56 pm

jadenka kirjoitti:HUPS. En kattonut että olen vastannut tähän jo aikaisemmin.. :D Voi himpskutti mua hölmöä. Satu saa poistaa, anteeksi :roll: !

Äh, mitä väliä. Mielipiteet voi muuttua ja eihän tässä nyt voi muistaa mihin on jo vastannut. =P No panic!

Hehee, syksytopic keskellä kesää. ^^
---
Satu
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ftw » Su Elo 01, 2010 8:07 pm

Iski paniikki kuin näin tän otsikon, oli jo ihan et onks jo syksy? Mä kun just ostin lisää kesävaatteita :D

Parasta syksyssä? Se kun se loppuu ja tulee talvi, koska sitte ollaan jo vähän lähempänä taas kesää. Ja kaikki ne perhanan kärpäset, paarmat ja muut ökkömönkijäiset kuolee.

Yks asia on tosin syksyllä ylitse muiden: Ne ihan ekat syysaamut, just siinä kun aurinko nousee sinne ihan siniselle taivaalle missä ei pilven pilveä ja puut on ihan keltasia. Silloin juuri on parasta lähteä hepan kanssa lenkille, ohjat roikkuu ties missä ja jalat heiluu ihan vapaana rampeilta ja heppa keskittyy johonki ihan muuhun kun kävelemiseen.. ja tämä harhakuva päättyy siihen kun metsässä pyllistelee joku sienestäjä joka hepan mielestä on ihan satavarmana karhu ja sitte me mennää lujaa vähän matkaa

Mut muuten ni mä inhoon syksyä. Oon nyt tän kesän jälkeen tullut siihen tulokseen.
You think I'm pretty
without any make-up on
you think I'm funny
when I tell the puch line wrong
ftw

Edellinen

Mainos

Paluu Yleistä