Kirjaa odottavat

Valvojat: Trillin, Lene

Mainos

Re: Kirjaa odottavat

ViestiKirjoittaja Momentum » To Maalis 19, 2009 11:35 am

Belial kirjoitti:En osaa sanoa niitä tässä, mitä odotan kirjalta, koska odotan kaikkea ja liikaa. :mrgreen:

Minä myös. Liian paljon odotuksia tätä kohtaan.
Toivottavasti tämä julkaistaan! :)
Momentum

ViestiKirjoittaja Afany » Ma Kesä 08, 2009 2:13 pm

odotan liikaa kaikkea (:
esim sitä ku edward vakoilee bellaa, ja sitä ku ne on siel niityllä (:
Ja sitä ku ne näkee ekan kerran, ja ku se menee pelastaa bellaa jamesilta (:
kaikkee ♥
i can't live without my life, i can't live without my soul ♥
i love u ♥
Afany

ViestiKirjoittaja magda » Ma Heinä 20, 2009 9:21 am

Mäkin odotan niin kovasti tätä kirjaa, en osaa sanoa mitään yksittäisiä juttuja, odotan vaan koko kirjaa, kaikkea Edwardista :lol:
Mulla ois tää enkunkielisenä koneella, mutta en oo vielä lukenut yhtään, en oo mikään mailman paras enkussa niin se on oma hommansa sit lukea, sanakirjaa selaillen :lol:
Toivottavasti tää kirja tulis :D
magda

ViestiKirjoittaja feiarth » Ma Heinä 20, 2009 4:21 pm

Mulla on jotenkin kolmos- ja neloskirjojen myötä mennyt hohde Edwardista, joten en nyt niiiiiin suuresti tätä kirjaa odota. Twilight on kyllä ihana, joten ehdottomasti MS hyllyyn päätyy, mikäli joskus ilmestyy. Ja onhan se kiva lukea, mitä Edward oikein ajattelee kaikesta ja mitä se tekee sen ajan, kun ei ole Bellaa vakoilemassa (; Netistä en ole lukuja lukenut, koska henkilökohtaisesti inhoan pidempien tekstien lukemista koneelta (poikkeuksena tietysti ficit, mutta 12 lukua onkin HIEMAN enemmän kun normaalin ficit), kirja sen olla pitää (:
"Well I never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me"
feiarth

ViestiKirjoittaja Kinuski » Ke Tammi 20, 2010 10:32 am

Moi! Mä kyllä ootan kirjaa ihan kamalasti! TOivottavasti se sitten julkastaan kirjana, oikeesti! :D
En todellakaan haluu mennä lukee sitä nettii! Eniten mä ootan kohtia, jossa Edward lukee ajatuksia, ja kun se näkee Bellan ekoja kertoja, kun se miettii, että mitä tehdä, kun on niin rakastunut... 8-)
Kinuski

ViestiKirjoittaja Satu » Ke Tammi 20, 2010 6:41 pm

Tuli mieleen, että Midnight Sun voisi palauttaa mielenkiintoa Twilightiin, kun se on päässyt tässä massailmiön mukana hieman hiipumaan. Saisi vähän freesiä näkökulmaa ensimmäiseen osaan. (Mutta edelleen haluaisin New Moonin Jaken näkökulmasta mutta sitä ei tule tapahtumaan.)

Ruotsinkielisessä Twilightissa (Om jag kunde drömma) oli pätkä Midnight Sunista. Edward berättar om sin första mötet med Bella. Aika jännä, että sitä on voitu painaa, jos kerran kirja ei ole edes ilmestymässä.
---
Satu
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ftw » Ke Tammi 20, 2010 10:48 pm

Satu kirjoitti:Tuli mieleen, että Midnight Sun voisi palauttaa mielenkiintoa Twilightiin, kun se on päässyt tässä massailmiön mukana hieman hiipumaan. Saisi vähän freesiä näkökulmaa ensimmäiseen osaan..

Joo mä mietin samaa tossa joku aika sitten.. Olis kiva saada jotain uutta näkökulmaa tohon tarinaan, se alkaa hiipua kohta.
You think I'm pretty
without any make-up on
you think I'm funny
when I tell the puch line wrong
ftw

ViestiKirjoittaja feiarth » La Tammi 23, 2010 1:41 pm

ftw kirjoitti:
Satu kirjoitti:Tuli mieleen, että Midnight Sun voisi palauttaa mielenkiintoa Twilightiin, kun se on päässyt tässä massailmiön mukana hieman hiipumaan. Saisi vähän freesiä näkökulmaa ensimmäiseen osaan..

Joo mä mietin samaa tossa joku aika sitten.. Olis kiva saada jotain uutta näkökulmaa tohon tarinaan, se alkaa hiipua kohta.

Komppailen <:
"Well I never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me"
feiarth

ViestiKirjoittaja LunaTheMoon » Ke Helmi 03, 2010 3:00 pm

Joo, toivottavasti se tulee kirjana! Odotan ihan hirveesti. En tykkää lukea netistä, kun se ei jotenkin tunnu oikealta. Haluan sen kirjana, se on silloin jotenkin "käsinkosketeltava", jos joku ymmärsi mitä tarkoitan... Ja joo, se varmaan palauttais mielenkiintoa Twilightiin. Eniten odotan ehkä just sitä, kun Edward näkee Bellan ensikertaa, ja kun hän tulee Bellan huoneeseen, ja katselee Bellan unta, ja kun ne on siellä niityllä...
LunaTheMoon

Edellinen

Mainos

Paluu Kirjat (Midnight Sun)